2010. november 29., hétfő

Louis Vuitton

A sütőm és én most nem vagyunk túl jóban. Nem tudom még eldönteni mi lesz velünk , de még az is lehet hogy búcsút intünk egymásnak.
Mert én ezt már nem bírom sokáig!
Nemrég költöztünk, hosszas albérlet keresgélés után (kb 5 nappal azután hogy egyáltalán szóba került.)
A lakás szép, tágas és világos, barátságos,és amikor a konyhát megláttam nem volt kérdés hogy kivesszük...beleszerettem.
 Kezdeti lelkesedésem veszni látszott mikor az első kávé 25 perc alatt főlt le.
De akkor még nem is gondoltam bele, a sütője milyen lehet.
Aztán mivel rendszeres pizzaevő családnak számítunk , ideje volt hagyományainkat tovább hurcimbálni  és sütni , sütni , sütni...
rémálom ...és katasztrófa!
10 perc alatt égett szinte szénné a pizzám:(
Ki sem nyitottam két hétig a sütőt, elhatároztam amíg nem lesz itt a sajátom, mert ez a vacak itt volt nekem ajándékba, addig majd én szépen nem sütök.
De nem bírtam odaégettem még egy túrós zsemlét , szinte a legkisebb lángon, aztán mivel nem adom fel túl könnyen ,még egyszer nekiestem és a következő pizzám már sikerült.
Ezen felbuzdulva neki láttam tortát sütni. Csak azt ne higgye senki hogy könnyű dolgom volt.
De tudjátok mi a titka?
Ott álltam és szugeráltam addig amíg kellett, és amennyire kellett.
Na nem volt ez a tökély , de örültem hogy sikerült!
Nagyon örültem hiszen egy olyan tortát készíthettem amire már rég fentem a fogam..




Az én jelenlegi büszkeségem!!!!
Életem egyik legjobban várt tortája. Nagyon vártam már hogy mikor készíthetem el és eljött végre az idő.
Barátnőm születésnapjára készült aki legalább annyira táska mániás mint én .
Vagy talán még jobban!
Nem is erőlködtem eddig ,mert nem akartam esetleg  olyannak készíteni aki nem értékeli ezt úgy mint egy kincset:)
Persze lehet hogy ez most kicsit nagyképűnek tűnik, de nem így értem csak hát ez mégis csak egy Louis Vuitton.:)
De a találat célba ért !!!!  A célszemély teljes katarzis közepette vette át a kreálmányt.
Én úgy gondolom hogy ezekért a pillanatokért érdemes sütni és órákon keresztül dekorálni!!!
Mert megtérül minden fáradság egyetlen örömteli mosolyban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése