2011. november 26., szombat

Blogszületésnap és Játék!!!

Egy éves lett a blogom!!!
 Így kezdődött....

Közel két éve történt hogy,  páromat teljesen sikerült az őrületbe kergetnem!
Történt ugyanis hogy elindultam tortavadászatra vele , cukrászdáról cukrászdára járva egyetlen egy minnie egér tortát keresve ami szép! De olyant akkor és ott nem találtam. Hiába nézegettem a referenciamunkák fényképeit, nem tudott meggyőzni egyik sem! Nehogy azt gondoljátok hogy túl sokat vártam, na de annál azért többet ,hogy csak a színei alapján ismerjek fel egy mesefigurát!!!
Végül már egy micimackóval is beértem volna...pedig a lánykáim minnie őrületben voltak, de aztán abból pont volt a hűtőben nekik, és meg is mutatták nekm! ..Hát kár volt:(
Az is tény hogy néha reménytelen eset vagyok!

Így történt ,hogy végül nem történt semmi! Sehol sem rendeltem.
Szerencsére, vagy szerencsétlenségemre az utolsó pillanatban kezdtem tervezgetni , így a netről rendeltem bevonót. Úgy terveztem hogy majd készítek egy emeletes tortát, a tetejére pedig egy minnie egérkét.

Fortuna nem nagyon figyelhetett rám, vagy biztos voltak nagyobb problémái is az enyémeknél ,de egyre kilátástalanabb lett a helyzet amikor is a csomagom pénteken nem hozta a postás!
Szombat délre itt a vendégsereg én meg sehogy sem álltam!
Egy postán dolgozó ismerősöm segítségével, lenyomoztuk, hogy a csomag még hetedhétországon túl , elakadt a karácsonyi csomagdömpingben, és majd valamikor egy héten belül megérkezik!
Nem voltam túl boldog , párom folyamatosan , emlékeztetett ..hogy ő mondta , hogy már az első cukrászdában meg kellett volna rendelni azt a tortát!  (Tipikus pasi aki bemegy kér egy ...ízű tortát azt kész!!)
És tulajdonképpen ő szólt előre hogy bármilyen is lesz , annyit biztos nem ér hogy a lányaink szülinapján a tortájukon idegeskedjek, ahelyett hogy velük örülnék felhőtlenül!
Teljesen igaza volt, de engem valami ott belül nem hagyott valami nyugodni!!..és eléggé makacs is vagyok ha elhatározok valamit..

S amikor már minden veszni látszott,jött az amire már nem is számítottam! Kiderült hogy a szombat munkanap lesz nálunk a postán is, mivel pont akkor dolgozták le Ádám-Éva napját!
Reggel nyolckor már ott toporgott párom a posta kapu előtt de hiába..a csomag már kiment!!
Én meg tehetetlenül álltam ..és most már tényleg ideges voltam!
Aztán egyszer csak , kb 10 óra magasságában ideért!
Félretéve az ebédkészítést és minden mást , nekiálltam tortát díszíteni!
Apa lelkesen fújkálta a lufikat, a lányok pedig a mamánál játszottak:) én pedig elkezdtem összeállítani a színekből a minniet, de túl lágynak bizonyult az anyag és összezuhant :D
Akkor eszembe jutott hogy csak a  úgy fekve lapiban formázom meg, de akkor már tényleg csak tíz percem volt délig!!!:(     Szóval nem lett épp nagy durranás...
(De a bevállalom kategóriába belefér:)
 Az alsó torta Narancs ízű volt, a felső répatorta (megjegyzem nagyon passzolt egymáshoz a két íz)
A maréknyi maradék bevonóból márványosra burkoltam az alsó szintet, a teteje pedig csokimázas volt.

A vendégeim is megérkeztek délben. Megnyugtattam őket hogy most már kezdek főzni is...:)
Szerencsére addigra a levesem megfőtt szépen valahogy "magától", így bő egy óra múlva a fő étel is elkészült!

Nagy megkönnyebbüléssel, és nyugodt őszinte örömmel ülhettem végre az ünnepi asztalhoz!
Nagyon szép ,és emlékezetes maradt számomra ez az ünnep , mert akármennyire kis bénácska tortát sikerült elsőre összehoznom, az én pici tündérkéim egyszerre kiáltották a tortát meglátva boldogan és ámuldozva  hogy  : MINNIE!!!
     ...és nekem csak ez volt a vágyam...  látni az ő boldogságukat!!
 Ha már mint ikrek közös tortát kapnak , mert egy az imádat tárgya:) annak igazán örüljenek!!

Így indult minden!!... Akkor és ott , visszavonhatatlanul megfertőzött a kór , és beleszerettem ebbe a szépséges szakmába! Aztán pár hónappal később rábukkantam Kiskukta Fondant receptjére.(Amit nem győzök megköszönni neki:)
A többit már szerintem sejtitek, nem bírtam leállni. (Egy darabig tortát ettünk minden hétvégén:)
Két év telt el, de hobbim iránti szenvedélyem nem hagyott alább, sőt!
Igyekszem minden alkalmat megragadni , hogy ismerőseimnek és barátaimnak minél több emlékezetes születésnapot varázsolhassak, amennyire lehetőségeim és képességeim engedik egy egy személyre szabott tortámmal:)
Számomra ettől kerek a világ...:)
Álmomban sem gondoltam volna akkor hogy ennyien lesztek kíváncsiak a blogomra!!
Köszönöm szépen nektek, azt a sok jó szót és biztatást amit tőletek kaptam ebben az elmúlt  egy évben!
Ennek örömére második alkalommal is játékot hirdetek!
Jöjjön mindenki akinek van kedve egy kicsit játszani!

    Játék az Édes illatok konyháján!!!


A játék feltételei ,és leírása:

Mindenképpen a követőim között szeretném kisorsolni az ajándékot ,de ha még nem vagy az, most is pótolhatod:)

Hagyj itt egy megjegyzést!

Oszd meg a játékot a saját blogodon ( a képet és e linket fölötte) ,vagy a facebook oldaladon!

Írd meg melyik tortám tetszett eddig a legjobban!

Sorold fel a tíz legkedveltebb blogodat! (Nem kötelező)

...és még egy kicsit meg is dolgoztatlak benneteket!!  Nem kell megijedni , de ha már szülinap akkor ajándék is dukál:) Tehát szeretnék kapni egy pillangót!!! Nem kell pont fekete :) , és lehet bármiből. Fondant, marcipán , royal icing, textil, rajz (akár gyermekeitek által készített is:)  ,vagy lehet papírból hajtogatott, szóval bármi lehet akár a netről leszedett pillangós kép...a lényeg hogy szárnyaljon a fantázia!!!
Az elkészített alkotások fotóit az email címemre  (edesillatok@gmail.com)  küldjétek el , és én ezek közül fogok nyertest sorsolni!
A játékra jelentkezni december 12. éjfélig lehet. Az ajándék egyenlőre maradjon meglepetés!!
Remélem sokan jöttök most is játszani!!!
Érdemes!! 

30 megjegyzés:

  1. Happy Blogszülinap!!
    A saját bloglistámban már régóta szerepelsz és mindig gyönyörködöm a szebbnél szebb tortákban!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog blog szulinapot!:) es meg kivanok nagyon sokat;) Nekem mindenik torta nagyon tetszik;)

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot! :) Szépek a tortáid, nagyon, talán a táskás tetszik a legjobban! Csak így tovább, pussz

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszulinapot! Minden tortad nagyon szep es tetszik,ha eppen valasztani kell akkor az:Ajandekdoboz tortat valasztanam...Sok sikert tovabbra is...

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot kívánok ! Milyen jó hogy így alakult a nem éppen akadálytalan szülinap a kicsiknek! Tündérek a gyerkőcök ahogy figyelik a tortád! Mindíg csodáltam a munkádat és nem tudnék választani melyik tetszett a legjobban mert amit láttam mindegyikre rácsodáltam. Azt hogy kedvenc blogot írjak nekem amit nézegetek napról napra mindegyik kedvenc abból sem tudnék választani. Blogomra játékodat kiteszem, megpróbálok pillangót kreálni.További sikeres blogolást hogy legyen mit csodáldunk!

    VálaszTörlés
  6. Tiz legkedveltem blogom:Edes illatok konyhaja.Gizi receptjei.Az otthon izei.Aliz konyhaja.Lila Fuge.Moha konyha.Max konyha.Ecet es olaj.Receptfuzet.Tunderkonyha.Kriszdom. De meg kell jegyezzem,hogy meg nagyon sok blogot szeretek olvasgatni. Tisztelettel:Anita

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot! Meg is osztom a játékot :)) A legjobban a rózsaszín pókeres tortád tetszik, illetve ez a két rákocska, nagyon jópofák :) A kedvenc blogjaim listáját megtalálod nálam az oldalon (ezek az elsők, amelyeket felfedeztem és követni kezdtem rendszeresen, de ez csak a töredékük, mert azóta az újak között is sok kedvencem lett: pl. M@rti és Bibimoni blogja :) A kispillangót hamarosan küldöm;)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! Nagyon jó, hogy nem adtad fel elsőre (másodikra...) és így kedvet adsz másoknak is, hogy belevágjanak, és ennyire elszánt, "őrült" (magamból kiindulva) módon készítsék a tortáikat.

    Először csak gratulálni akartam, de akár játszhatok is... ha már itt vagyok.

    Kedvenc (egyik a sok közül) tortád: ezen az oldalon a legfelső lilás, és ugyanez rózsaszínben. De van több is!

    Top10 olvasmányom: nem emelnék ki tizet, mert lehet hogy 15 is van, és nem rangsoroltam még őket, de Te benne vagy!

    Pillangóból - egoista módon, és stílszerűen tortákat - a sajátjaimból küldök kettőt. Most gondoltam bele, hogy eredetileg fekete-sárgára terveztem az elsőt, de aztán szürke maradt.

    Első:
    http://izek-tortak-allatfajtak.blogspot.com/2011/11/tortart-nagylanyom-szuletesnapjara.html?utm_source=BP_recent

    Második:
    http://izek-tortak-allatfajtak.blogspot.com/2011/11/pillango-torta.html?utm_source=BP_recent

    Köszi a játékot Neked!

    ...és köszi Tejszínhab! :-) (erre nem számítottam itt)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot, kívánok még sok -sok erőt és kitartást a folytatáshoz!
    A tortáid egytől egyig mind gyönyörűek, de ha mégis választanom kell akkor talán az esküvői tortádat emelném ki, nagyon de nagyon tetszik nekem!
    A 10 blogot nem említeném meg egyenként, nagyon sok kedvenc blogom van, jóval több mint 10, ezek mind megtalálhatóak az oldalamon.
    Pillangót sajnos külön csak erre a célra nem tudok készíteni( időhiány miatt)ezért is a sjátomból küldenék egyet, igaz, hogy még eddig csak pillangó-barbie-t készítettem, remélem azért ez is megfelel!
    http://angitortai.blogspot.com/2011/02/barbies-pillango-torta.html

    VálaszTörlés
  10. Én is gratulálok, boldog blogszülinapot kívánok, ha jól emlékszem egyszer még írtam neked, hogy a bejegyzésed elején lévő tortád a kedvencem, ami a profilfotód is.

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszülinapot kívánok,és főként azt,hogy eme szépséges szakma iránti lelkesedésed sose hagyjon alább!:)Profi tortákat készítesz,mestercukrász is megirigyelhetné bármelyiket,a cipősek a kedvenceim,de csak azért,mert azok a nőcis kategóriából valók:))Gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Köszi lányok!
    Már megint kellemes és csupa pozitív élményekkel leptek meg! Őszintén örülök, hogy jöttök játszani ,és a pillangók amiket kaptam ?!!!
    Felülmúlják az elképzeléseimet!!!
    Köszönöm és gyertek még minél többen!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog születésnapot a blogodnak!Csak gratulálni tudok az összes tortádhoz,nincs kimondottan kedvenc,mert mindegyik más és másért szép,imádom a blogodat nagyon szeretek ide járni tanulni!:-),vittem innen sok ötletet,és receptet is ,felhőtorta, stb(isteni!!:-) )
    Szóval csak gratulálni tudok,csak így tovább!

    VálaszTörlés
  14. Ja és elküldtem egy pillangós képet is,még tavasszal fényképeztem az udvaron:-)Puszi.

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Boldog Blogszületésnapot!

    Nagyon jó a blogod. Mindegyik tortád gyönyörű, de a kedvenc a Chanel kollekció és a Hamupipőke.

    Sok kedvenc blogom van,több mint 10. De most nem szeretném felsorolni, de Te is köztük vagy.

    További sok sikert!
    És még Sok Blogszületésnapot kívánok!

    Écike

    VálaszTörlés
  16. Látom Zsuzsi új köntösbe öltöztetted a blogod, ami nagyon tetszik!!A játékod nagyon jókor jött, hisz azon gondolkodom 2 hete milyen tortát készítsek egyik szomszédomnak!Amint láttam a kiírásod világossá vált ! Bizony pillangós lesz, mégpedig fekete pillangós!!Nem hiszem hogy olyan szép lesz mint a Te tortáid, de igyekezni fogok! :) Puszi:Gabi

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a bloghoz!
    Gyönyörűek a torták, mindig irigykedve figyelem őket!
    Csak így tovább!
    Rengeteg blog van, amit szívesen nézegetek, olvasgatok. Kedvenceket inkább nem sorolnék, mert mindenhol van 1-1 nagyon jó ötlet, amit én is alkalmazni tudok.

    A face-en megosztottam a játékot, a képen pedig a tavalyi szülinapi pillangótorta van. Kicsit elméreteztem :) vagy 2 hétig ettük.
    Tortáid közül nem emelnék ki tipikus kedvencet, mert mindegyik magával ragad. Imádom a mesetortákat :D

    VálaszTörlés
  18. Boldog Blogszülinapot! Nagyon-nagyon jók a tortáid! Nekem a hamupipőkés a kedvencem! Játékodat megosztottam a blogomon.Kedvenc blogokat nem tudok írni mert rengeteg lenne! Az ajándék pillangó pedig egy torta sok pillangóval amit én készítettem. Itt találod: http://sutnicake.blogspot.com/2011/11/egy-szulinap-es-egy-nevnap_20.html

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok a blogodhoz! Nagyon jól csinálod a blogírást is meg a tortákat is. Mindkettővel szép eredményt értél el az egy év alatt.
    Legalább ilyen sikereket kívánok a továbbiakban is!
    Nincs kedvenc tortád, a hangulatomtól, de talán még az időjárástól is függ, mikor melyiket kedvelem jobban. És így vagyok a blogokkal is.
    A játékot a facebokon az: Asztalbanda - kaja, pia, duma csoportban és saját oldalamon is megosztottam. A pillangó pedig repül.

    VálaszTörlés
  20. Jelentem az ajándék pillangókat elküldtem emailban:)

    VálaszTörlés
  21. Kívánom, hogy a blogod még nagyon sok születésnapot megérjen és sok-sok örömet és boldog pillanatot adjon neked!
    Mailben küldöm a pillangót is - valami olyat, amit ráadásul én készítettem! :)))
    Jujjj, a kedvenc tortám tőled - hát, nagyon nehéz választani.... talán, ha muszáj egyet választani, akkor legyen a pókerkártyás!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Játszani jöttem! :) Olvasód vagyok már egy ideje, nekem az Eperke tortád tetszik a legjobban. Sok kedves blog van a listámon, rendszeresen olvasom őket, mindegyikben más-más fog meg, nem emelnék ki csak tízet. :) Facebook-on osztom a játékot, pillangót lövök azonnal! Vettem a bátorságot, és a sajátomat küldeném: http://dinavilaga.blogspot.com/2011/09/pillango.html Sok szép évfordulót még!! :))

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Sok boldog születésnapot kívánok!
    Teljesítettem a feltételeket. Nekem is rengeteg kedvenc blogom van, ezért nem is mondanék egyet sem. Mindegyik tortád nagyon tetszik, csak gratulálni tudok, de a kedvencem a Yin Yang torta. Nekem a kettősség és a két fél egésszé válását, valamint egymás kiegészítését jelenti.

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülit!
    Nem vagyok eperkerajongó, de az csúcs lett :)

    VálaszTörlés
  25. Boldog Szülinapot kívánok! Nekem is nagyon tetszik a blogod, nyál csurgatóak a fényképen az alkotásid! :)))) Köszönöm, hogy játszol nálam! :))) na nem cserében jöttem, csak szerettek én is játszani! :)))) Jót mosolyogtam a bejegyzéseiden, valamiért hasonlóan kezdtük el, amit elkezdtünk, és ez is nagyon tetszik! :)))) További szép alkotásokat kívánok! :))

    VálaszTörlés
  26. Boldog blogszülinapot Zsuzsi! Melyik tortád a kedvencem? Imádtam az anyukád névnapjára készítettet és az árvácskás lilát is, de leginkább talán az eperkés tetszett.
    Kedvenc blogok...talán a tiéd :) Meg kiskukta, Kricky :)

    További jó sütögetést!

    üdv: A. Rika

    VálaszTörlés
  27. Kedves Zsuzsi! Hihetetlen milyen tortákat tudsz csinálni, a kedvencem (az egyik) a pókeres tortád, de nagyon tetszik a minitortád és a ....stb. :-)
    A kedvenc blogjaim nekem is fent vannak az oldalamon,de azért egy pár közülük:jepatojtavan.,
    martyhobby.,monart80., http://mezesmama.,http://ewagyongyosvilaga stb.
    Nagyon boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  28. Szia
    Először is nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
    Szeretnék játszani Nálad, lehet h utolsóként? :)))))
    Kedvenc tortám......húúúúú legutóbb az eperkés torta, előtte a heineken hordó, az előtt amelyik nyert Lőrinc Timinél.........szóval időszakonként változó :)
    10 blogot nehezen tudok felsorolni......mert ez is változó :))
    A játékodat már régen közzé tettem nálam http://tortacskaim.blogspot.com/2011/12/jo-par-jatekfelhivas.html
    és most küldöm a pillangót :)))

    VálaszTörlés