2010. november 28., vasárnap

Pünkösdi vidámságos árvácska torta

Egyik nap anyu hozta vissza sétából a lánykáim..és szaladtak hozzám kezükben pár szál árvácskával.
Nem is tudom miért de ott és akkor meg álmodtam ezt a tortát.
Alig vártam hogy elkészíthessem.
Aztán jött is az alkalom pünkösd hétvégéje, már csak pár árvácskát kellett beszereznem.
És már kezdődhet is a sütés...rózsaszínben.
Mi mással mint Puncs ízesitéssel..:)
A krémet 2 csomag puncs pudinggal készítettem (persze sokkal kevesebb tejjel  főzve) és puncs aromával pörgettem fel,
Majd hozzáadtam a porcukorral habosra kevert vajat, és megtöltöttem vele a piskótát.
Az ünnepi asztal vidám fénypontja lett bár az ételfesték kissé megszaladt a kezemben :) De nem is baj ,egy kis színterápia sem árt néha:)  És az íze is nagyon fini lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése