2011. december 18., vasárnap

Játék...és a nyertes

Itt vagyok újra, nagy sokára, és először is szeretném nektek megköszönni hogy velem játszottatok!
Álmomban sem reméltem, hogy ennyien jöttök majd. Merthogy feladatok azért akadt egy kevés velem, és tudom hogy most már mindenki el van havazva ebben a decemberi ,akkor sem őrülök meg hangulatban.

Nagyon sokan jöttetek és nagyon sok pillangóval ajándékoztatok meg, ezekből mutatnék is párat:)

Időközben a sorsolás megtörtént,és a szerencsés nyertes......
                                             ...a Homoktorta blog tulajdonosa!
Gratulálok!
De az ajándék még mindig titkok!!!
Kicsit várni kell rá, mert nagyon személyre szabottan szeretném elkészíteni!
(Psszzt! Aki tudja az sem árulkodik!!!:)
Annyi biztos hogy izgi kis ajándék készülődik, remélem a nyertesünk nagy örömére!
Hamarosan azért megmutatom a nyereményt nektek, és mindenkinek köszönöm a részvételt!
Remélem jöttök máskor is játszani!!!:)

13 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek, tényleg sok szép pillangót kaptál:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, Gabi! Mostanában nagyon szerencsés vagy! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon-nagyon gratulálok mindenkinek és persze Gabi neked is :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!

    VálaszTörlés
  5. Juhhhhhhééééééééé! Úgy látom, szerencsét hoztak az elküldött pillangóim! Nagyon-nagyon örülök! :))))) Most úgy tűnik, minden hétre jut egy szuper meglepetés! :)))
    Puszillak Zsuzsi, meg azt is, aki engem sorsolt ki!

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Bár nagyon le vagyok maradva, azért szeretném megköszönni a kedves üdvözletet!

      Törlés
  7. Sarbatori fericite si un an nou plin de realizari. La multi ani!

    VálaszTörlés
  8. Sikeres, boldog 2012-es esztendőt kívánok, terveid valóra válásával!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy köszönöm!!!
      Hasonló jókat kívánok én is neked:)

      Törlés