2012. február 5., vasárnap

FCB torta

MIRA FCB tortája.   Ennyi!

Gondoltam csak úgy felteszem ide a képet , és szépen sunnyogva megnyomom a közzététel gombot.
...és már itt sem vagyok.
(Ne méltatlankodj!  Te is voltál már így. Most belelátok ám a "sötét":) lelketekbe, nem ér letagadni!)
Na persze ne vegyetek komolyan, senkit sem akarok megbántani, de tuti volt, van, vagy lesz, nektek is olyan tortátok ami nagyon távol áll tőletek. Stílusban, színben, akár eszmeiségben amit képvisel!
Nekem a focis torták ilyenek. Bár volt már párhoz szerencsém, és nem csinálom kevesebb lelkesedéssel mint bármely másikat, de a végén posztolni képtelen vagyok.Hisz mit is írhatnék hozzá!? Ha jól emlékszem az előző hármat is csak bepréseltem valamelyik előző posztomba,simán képként.:)

Most azonban úgy éreztem hogy ez a torta azért , megérdemel egy bejegyzést!
Mert Mira focirajongása annyira elszánt, és számomra egészen elképesztő, hogy annál csak én voltam ezúttal elszántabb, hogy én bizony ezt a címert, most meg fogom festeni!
A torta festésétől pedig mindig nagyon parázom, mert tudom hogy bármelyik pillanatban, ejthetek egyetlen olyan hibát, hogy mehet a kukába az egész munkám. Ezért általában mindig a járt utat választom. Viszont most hogy kivételesen idővel is jól álltam, mindenképpen véghez akartam vinni a tervem. És jelentem sikerült! Én legalábbis nagyon örültem magamnak, hogy háromórányi ecsetelés után kész lett a festés. :)
Remélem idővel gyorsabb és ügyesebb leszek ebben a műfajban is. Mindenesetre már az is fél siker, hogy már nem remeg a kezemben az ecset a torta felett!!




12 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szép lett! Azt hittem először, hogy ostyakép (olyan, mint amit az én FCB-tortámra tettem - ezt most sunnyogva írtam) ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a tortád:-)) Megkérdezhetem, hogy milyen márkájú festéket használtál?? A párom nagy barsa rajongó, és közeledik a születésnapja. Valami ilyesmin gondolkodom én is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata! Köszönöm szépen!:)
      Wilton gél állagú festékeket használok.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, a festés is tökéletes!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon klassz lett,nagyon szép lett a festés!

    VálaszTörlés
  5. Ez igen...gyönyörű torta és a festés...minden elismerésem! Emelem kalapom!:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Feketepillangó!
    Nagyon tetszenek a tortáid, ezt szeretném egy díjjal is kifejezeni, nézz be hozzám... :)

    VálaszTörlés