2010. december 30., csütörtök

Briós

Olyan sok oldalon találkoztam már ezzel a rózsa csodával hogy kedvet kaptam.
Saját jól bevált kis receptemet hoztam , és azt hiszem meg is hagyom hozzá, mert nagyon jól sikerült.
Bár kicsit túl kelt, de az ízén ez nem ront:)

A lányok is rendkívül élvezték, a kisebbeket ők csinálták. Na jó persze én raktam össze de a szirmokat ők formázták. És három évesen nem is rossz teljesítmény!
Nagyon büszke vagyok rájuk!!!!

Hozzávalók:

50 dkg liszt
1 csomag vaniliás cukor
5 dkg vaj v.  margarin
5 dkg cukor
3 dkg élesztő
2,5 dl tej
3 db tojássárgája
egy csipet só
 
Elkészítés:
Egy deci tejet mikróban felforrósítunk, elkeverjük benne a cukrot, majd hozzáöntjük a többi tejet (1,5 dl)
S ebben a langyos tejecskében felfuttatjuk az élesztőnket.

A lisztet megsózzuk majd egy mélyedést készítünk , beleöntjük a vaniliás cukrot, a  felfuttatott élesztőt, az olvasztott margarint, és a tojásokat..és bedagasztjuk.

Pogácsa szaggatóval kiszaggatjuk, és az összeillesztéseknél folyamatosan vajazzuk, a végén tojássárgájával  lekenjük , és kristálycukorral megszórjuk.
20-25 perc alatt kivajazott muffin sütőben készre sütjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése