2011. április 17., vasárnap

Az első esküvői...

A napokban elkészült ez első esküvői tortám!!
Nem tudom elmondani nektek mekkora izgalommal vártam!

Nagyon izgultam hogy tetszeni fog-e az ifjú párnak...
Úgy igazán..
Hiszen ez egy megismételhetetlen alkalom!!!
És most mutatom ...ilyen lett..
Amilyennek megálmodtam!

A felső része fehér csokis erdei gyümölcsös lett. Saját ihletés szerint.
Az alsó rész gesztenyés -meggyes-csokis...szintén saját recept alapján!


Kaptam pár fényképet ...:)
ezt is megosztom veletek...a menyasszony és a vőlegény engedélyével:)
Ezúton is szeretnék nektek gratulálni az esküvőtökhöz, és legyen olyan szép életetek egymás mellett mint amilyen szép napotok volt az esküvőtök napja!!!! ...Tisztán látszik a ragyogás rajtatok!!!
                                                                                       Sok boldogságot!!!

15 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett. Biztos sikert aratott :) Fantasztikus tortákat készítesz,nagyon kreatív vagy. Roby.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez meseszép!Ez a legszebb torta a világon!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Ez gyönyörű lett!!!!!
    Gratula!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Az hogy gyönyörű,az nem kifejezés!Egyébként minden tortád profi és hibátlan,mestercukrászok megirigyelhetik a műveidet!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű, de ezt már mondák neked! Fantasztikusan szép munka!

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép lett!
    Gratulálok a kreativitásodhoz!:-)

    VálaszTörlés
  7. Kérlek nézz be hozzám ismét van számodra egy meglepim!
    http://adrykonyha.blogspot.com/2011/04/kreativ-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyosak vagytok!!
    Kissé túlzás ez a rengeteg dicséret..még elbízom magam!!!!:)
    De nagyon jól esik a sok kedves szó, és külön örülök hogy benéztek hozzám!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy,gyönyörű lett a tortád!Gratulálok!
    Nézzél majd be hozzám kérlek van egy meglepim!:-)

    VálaszTörlés
  10. Már nem tudom fokozni, csak csatlakozom az előttem szolókhoz, egy ilyen esküvői tortát én is szívesen fogadnék.

    VálaszTörlés
  11. Én is díjaztalak,nézz be hozzám kérlek!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen!!!
    És a díjakat is!! Nagyon kedvesek vagytok hogy gondoltatok rám!:)

    VálaszTörlés