2011. április 19., kedd

Kreatív blogger díj


Tegnap újból díjat kaptam tőletek: Edó ,    Adry,     Ditta,   Mummy , Dia.
Nagyon megörültem neki, hogy bekerülhettem az első tíz közé nálatok.
Hisz még nem is régóta blogolok, és bevallom olyan bizonytalanul is kezdtem írni.

Elég furi érzés volt elkezdeni. Írni embereknek kifelé...miközben egy árva olvasóm sem volt!!!:)
Aztán ez hamar megváltozott, és látom vannak akik benéznek hozzám, ritkábban vagy sűrűbben, és én ma már őszintén örülök, hogy létrehoztam ezt a blogot!!!
Sok örömet okoz nekem, egy egy kedves megjegyzés, vagy hogy ti is elkészítettétek egy egy receptemet!
De a legfőképpen az a legcsodásabb a dologban, hogy kaptam valamit amit előtte még soha!
Egy klassz kis közösséget!!

Egy olyan közösséget akinek résztvevői folyton adnak, szavakat, képeket, ötleteket, tanácsokat, díjakat, és ami a legfontosabb önzetlen segítséget!!!

Mióta már nem csak olvaslak benneteket, hanem aktív részvevő is vagyok, sokszor kértem tőletek segítséget, tanácsokat és fontosnak tartom hogy elmondjam hogy mindenki első szóra jött és segített mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy akár egy számunkra teljesen idegennek azonnal ugrunk és segítünk!!
És persze ez egy hatalmas körforgás..ma már tőlem is kérdeznek, és én is segíthetek, és ez nagyon jó érzés!!


Ezért én ezt a díjat szeretném mindenkinek tovább adni..aki a bloglistámon szerepel.
Mert mind jók vagytok valamiben mindenki ad valamit magából ami egyedi és értékes!!!
Mert mi is a kreatívság???
Önmagunknak lenni...akkor is ha mások esetleg már nem tartanak normálisnak..elrugaszkodva a földtől megvalósítani amit megálmodtunk!
Akkor is ha valakinek esetleg nem tetszik..persze igyekezve.....de felvállalni azt amit mi alkotunk...legyen az bármi akár fényképezés, varrás, szappankészítés, írás, vagy gasztro témájú blog, stb...
Tehát gratulálok mindenkinek!!!!   És köszönöm mindenkinek!!

Persze most ezzel szabályokat szegtem...:)

A szabályok: 10 dolgot árulj el magadról, amit szeretsz csinálni és add tovább a díjat 10 blogger társadnak, akiket szívesen látogatsz és kreatívnak tartasz.

10 dolog magamról, amit nagyon szeretek csinálni:

Szeretem a családomat, a férjemet, és a három éves kislányaimat:)!!
Szeretem a esti meseolvasást amikért puszik járnak:)
Szeretek a természetben járni, kirándulni..
Új dolgokat kipróbálni...Pörögni, kifulladásig, alkotni... tortázni, aztán megpihenni kicsit lazítani!
Imádok meglepetést , örömet okozni !!!
Szeretek együtt lenni a barátaimmal..
Szeretem a nyílt őszinte embereket!
Szeretek a fűben mezitláb járni..
Szeretem a napsütést.Az erdei gyümölcsöt és az áfonyát...
A zenét, és a pezsgést!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése