2011. augusztus 10., szerda

Meggyes mákos pite


A receptet Gizinél  láttam, annyira guszta volt ,hogy sürgősen el kellett készítenem:)

Hozzávalók:

15 dkg liszt,
15 dkg rétesliszt,
2 dl joghurt,
20 dkg cukor,
2 csomag vaníliás cukor,
3 db tojás,
1 csomag sütőpor,
10 dkg margarin,
2 ek mák,
1 üveg meggybefőtt

Összekeverjük egy tálban a tojást, a cukrot, a vaníliás cukrot, és a joghurtot. (géppel)
Belereszeljük a citromhéjat ,majd hozzáadjuk a lágy margarint. Ezzel is összekeverjük.

Elkeverjük a finomlisztet,a rétesliszttel és a sütőporral,majd a masszába szitáljuk.
Fakanállal összekeverjük,majd a mákot is belekanalazzuk.
A tetejét megszórjuk a lecsepegtetett meggyel.

45-50 perc alatt készre sütjük.
Ha kihűlt felszeljük és meghintjük porcukorral.

3 megjegyzés:

  1. Nálam a saját bloglistámon láttam meg a képedet, és rögtön jöttem, hogy megnézzem vajon milyen finomságot sütöttél. Csak itt szembesültem vele, hogy már én is sütöttem ilyen süteményt.:))
    Köszönöm hogy belinkeltél, és örülök, hogy neked is ízlett. Nagyon guszta lett, meggyel is isteni finom lehet. Én azóta már megsütöttem szilvával is.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm Gizi! Ez csak természetes:)

    Köszi Angi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! Nagyon szeretem a mákos sütiket (is ;D), el is mentem a receptet, ha nem bánod.

    VálaszTörlés